11 November

God morgon,

 

halvsitter nerbäddad i sängen, det är varmt och mysigt. Klara ligger bredvid mig och sover. Hennes mage är så varm och go. Blev ännu en hemma-dag idag. Är inte frisk, halsen är fortfarande smärtsam och halsmandlarna är uppsvälda och det är var!!! Usch, det där kanske var lite för mycket detaljer om min hals. Hahah!

 

Jag har nästan glömt av vad jag planerat att göra idag, men det blir i alla fall en massa vila och mys. Vore bra om jag sorterade ur min garderob. Då kanske det i alla fall finns en chans att jag hittar något snyggt som är antingen svart eller vitt till på lördag. Då blir det födelsedagsfirande, jag och systrami fyller 18 år. Tänka sig, man blir stor flicka. Ska fira med lite vänner och tårta här hemma och sedan ska vi antagligen ut på hotellet där det är Black and white-party. Det är tydligen några tjejer på gymnasiet som har det som UF-företag, så vi ska väl dit och stötta dem.

 


Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Söt blogg du har! Och vilken söt hund!



SVAR: Tackar :D

2010-11-11 @ 09:22:54
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0