10 November

God kväll där ute i stugorna!

 

Klockan är strax efter 21 och jag börjar känna hur tröttheten börjat sätta sina spår. Trots att jag inte är speciellt pigg så gick jag upp tidigt i morse, 06.25 väckte mamma mig. Tog med mig täcket till soffan och myste ned mig, satte i gång filmen Dansa med vargar som är så otroligt bra, men ack så sorglig! Jag grät mig igenom halva filmen känns det som, eller ja, i alla fall slutet.

 

Vad händer i morgon då, ja, den stora frågan är om jag ska pallra till skolan och trotsa förkylningen eller om jag ska spendera ännu en dag nedbäddad, halvsovandes i sängen? Får se hur det känns i morgon, men känner jag mig okej så står det mellan ännu en vilodag då jag blir helt fullständigt kry med en massa bloggande, drönande samt rensning utav garderoben eller en slitsam men rolig dag i skolan. Valet är svårt, då jag verkligen drar mig inför att slänga en massa kläder jag aldrig använder i blåa plastsäckar och skänka till second hand.

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Du hittade runda-kanter-verktyget! :) Tycker det låter alldeles utmärkt med vilodag. Önskar jag kunde ta en också!

2010-11-10 @ 22:39:18
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hahaha, tänka sig, det gjorde jag! Kom på att jag använt det tidigare då jag fixade med min profilbild! Hahaha :)

2010-11-11 @ 07:38:08
URL: http://kaffekvarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0