30 November 2010

Vintern är här, imorgon blir det ett 30 minuters julprogram på Vinstra. Jag, Karin och Kimpoo. Har tränat mitt gitarrspel och drömt om framtida äventyr. Jag vet egentligen vad som kommer hända inom framtiden, det känns trygg och spännande. Norrköping kommer jag ta med storm, ett nytt äventyr. Ett äventyr jag inväntar med stor längtan och nyfikenhet.

 

Du och jag kommer dansa längst gatorna, skratta och le, gå hand i hand.


Det är din och min tid nu.

Jag är redo, du är redo, vi är redo.

 

 


Kommentarer
Postat av: Din för alltid

Det är klart det är vår tid, hjärtat. Du är en så otroligt kärleksfull person och ditt hjärta är så stort. Älskar dig så mycket.

2010-11-30 @ 21:27:13
Postat av: Kajsa

Ja, hjärtat, det är ju det. Vår tid och vår fina framtid. Älskar dig, du är den bästa.

2010-12-02 @ 09:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0