11 November 11:32

Det här blir ett sådant där inlägg då alla ska tycka synd om mig. Jag har ont i halsen och ryggen, jag är trött. Min katt gillar inte mig längre och jag bör verkligen stiga upp och rensa ur garderoben. Antar att det är bäst att jag sätter fart. Går ganska snabbt bara jag kommer igång.

 

Jag vet inte vad som ska förtäras till lunch. Någon som har något tips, recept? Jag vill vara kreativ och vill inte äta som igår. Den lunchen resulterade i 3 rostade skivor bröd m. smör.

Jag blir mäkta imponerad över mina fantastiska matvanor.

 

 


Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

SVAR: Blekheten brukar jag fixa i PS, jag fotar alltid i RAW så jag öppnar bilden där, först drar jag upp temperaturen ganska så rejält mot det röda, varma hållet. Sedan drar jag ner saturation och vibrance tills jag känner mig nöjd :) Sedan brukar jag dra upp Blacks litegrann för mer svärta och så lite kontrast på det :)

2010-11-11 @ 12:10:31
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0