11 November 14:59

 

 

Nu har garderoben rensats ur. Ut åkte gamla urtvättade tröjor och trosor. Om jag känner min familj rätt så kommer hälften av det jag rensat ut ur min garderob hamna i någon av de andras. Det positiva med att rensa ur garderoben är att man helt plötsligt får sådan överblick över vad man har för guldkorn som man glömt bort inne i garderoben. Jag upptäckte t. ex. en prickig tröja som jag inte haft den senaste månaden trots att den är perfekt för den här årstiden och tjusig är den också!

 

En annan sak som är positivt med att rensa ur garderoben, det är att man inser vad man faktiskt behöver. Jag har konstaterat att jag är i stort behov utav fina strumpbyxor i olika kulörer, så det ska införskaffas!

 

Och nu är kaffet klart så nu ska jag fylla på kaffekoppen!

 


Just nu så spelas: Babyshambles - Fuck forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0